مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 12:052021-01-18بين الملل

فیلم| آغاز تجمع معترضان مسلح در مقابل کنگره های ایالتی آمریکا


با نزدیک شدن مراسم تحلیف ریاست جمهوری «جو بایدن» و امنیتی شدن سراسر آمریکا، معترضان مسلح تجمع در مقابل ساختمان های کنگره ایالتی در سراسر این کشور را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن در تاریخ 20 ژانویه 2021 (اول بهمن ماه)، برخی رسانه های غربی از آغاز ورود معترضان مسلح به نزدیکی محل استقرار ساختمان های کنگره های ایالتی در سراسر آمریکا گزارش کردند.

پایگاه اطلاع رسانی زیروهج گزارش کرد که در میان افزایش نگرانی مقامات آمریکایی از تهدیدات معترضان مسلح، طی روزهای گذشته، صدها تن از نیروهای گارد ملی آمریکا برای محافظت از ساختمان کنگره در واشنگتن دی سی در خیابان های پایتخت ایالات متحده گشت زنی کرده اند.

  طبق این گزارش، صبح روز گذشته (یکشنبه) به وقت محلی، معترضان مسلح طرفدار دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به چندین ساختمان کنگره ایالتی در سراسر آمریکا نزدیک شدند.

انتشار این خبر در شرایطی صورت گرفته است که هفته گذشته، اف بی آی هشدار داد که معترضان مسلح در آستانه برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری بایدن، آماده می شوند تا مقابل 50 کنگره ایالتی و کنگره در واشنگتن دی سی تظاهرات خشونت بار برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| آغاز تجمع معترضان مسلح در مقابل کنگره های ایالتی آمریکا

فیلم| آغاز تجمع معترضان مسلح در مقابل کنگره های ایالتی آمریکا